نوشته شده توسط : محمد میرشکار

 

حادثه رزول، سقوط سفینه موجودات فضایی!!

درسال 1952 در مزرعه رزول امریکا یک سفینه فضایی حامل 3 سرنشین در مزرعه ای در آمریکابه نام رزول سقوط کرد ( بر پایه این ماجرا فیلمی نیز در امریکا ساخته شد)
این مزرعه به سرعت و درآن زمان توسط نیروی هوایی و اف ب آی و سایرمقامات امنیتی محاصره شد.
چندی بعد و با فشار رسانه های امریکا و جهان - دولتامریکا ماجرا را به کلی تکذیب نمود !!
اما شاهدان و مزرعه داراناطراف که تعداد انها بیش از 200 نفر بود گواهی میدادند که این موجودات را دیده اندو هم چنین سفینه انها را...
به هر حال این ماجرا از تب و تاب افتاد ولی همه سالهمراسمی در سالگرد سقوط سفینه در امریکا بر گزار میشد و هنوز هم میشود.
تا اینکه در سال 2000 تعداد 1000 دانشمند برجسته جهان و برندگانجوایز نوبل از جورج بوش درخواست نمودند تا تکلیف رزول را روشن کند! یا تکذیب یاتایید!
جورج بوش در بیانیه ای رادیو تلویزیونی و خیلی کوتاه ماجرا سقوط راتایید نمود! و دیگر هیچ توضیحی نداد!
از آن پس تصاویری توسط ناسادر اختیار رسانه ها قرار گرفت و هنوز هم دانشمندان در انتظار دریافت ااطلاعاتتکمیلی تر هستند .
فقط گفته میشود که از سه سرنشین این فضاپیما 2 نفرکشته شده و مهندس پرواز زنده میماند.
این موجود 3 سال در اختیارسرویس های امنیتی و جاسوسی و دانشمندان بود و دست اخر بر اثر ابتلا به انفلو انزافوت میکند . 
دانشمندان و محققین معتقدند ؛ طراحی هواپیمای ضد رادار - آپولو ها - شاتل های فضایی - 
و بسیاری از پیشرفت های شگرفامریکا بر اثر دانش این مهندس پرواز میباشد و امریکا هم به همین دلیل نمیخواهد اینموضوع را بیشتر باز کند!!!
حتی در بسیاری از مقالات تاحدی قضیه جدی پیگیری شده است که میگویند ؛ موجود رزول بر اثرفشار های تخلیه اطلاعاتی و هم چنین آزمایشات متعدد امریکایی ها فوتنموده است!










عکس هوایی مزرعه رزول، نیومکزیکو

یک تصویر از کلیپ آخرین لحضات زندگی موجود رزول


اینکلپ در اینترنت موجود است و میتوانید از سایت رسمی " ناسا " یا شبکه خبری " abc news " دانلود کنید !!!



بقایای چتر نجات مهندس پرواز از سفینه بیرون پریده بود یا چتر نجات خود سفینه!!
که همان زمان توسط یک افسر امریکایی در روزنامه ها چاپ شد. گرچه بعدها این افسر تحت فشار همه چیز را تکذیب کرد اما روزنامه های فردای آن روز موجود است.!!!!



















فلزات باقی مانده پس از انهدام سفینه رزول ( یک آلیاژ ناشناخته !! )




تصاویری که در مجلات به طور همزماندر سال 2000 چاپ شد !!
اینها اولین تصاویری بود که رسما توسط ناسا عرضه شد !!!

 





















موزه رزول ؛واقع در نیومکزیکو در امریکا ! در این موزهماکتی از سفینه و ماکتی از فضا نوردان و عکس هایسال1952وجوددارد





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



عکس هوایی مزرعه رزول - نیومکزیکو ( محل سقوطفضا پیمای ناشناخته

مستندات دینی برای مطلب 
درآستانه سال دو هزار و ده ودر اوج ترقی ها وپیشرفت تكنولوژی بشری ، پرداختن موضوعاتی پوچ وفاقد اعتبار ، مطمئنا كاری بیهوده است وكتاب فوق تنها اثری ( بازاری ) و( عامه پسند) می باشد .در برابر گفته های این عزیزان ، همانگونه كه در دفتر قبلی نیز بی طرفانه سخن راندیم می گوئیم كه : نظر اسلام نیز در این باره بسیار روشن واحادیث اسلام از چهارده قرن پیش موضوع را برای ما حل كرده است . قرآن مجید با بیان روشن به موجودات زنده در آسمانها تصریح می كند ودر تصویف قدرت باری تعالی چنین می فرماید ( ومن آیاته خلق السموات والارض ومابث فیمها من دابه )معنی : از نشانه های قدرت گسترده خداوند آفرینش آسمانها وزمین وموجودات زنده ای است كه در آسمان وزمین پخش كرده وپدید آورده است . چه بیانی رساتر از اینكه می گوید ( خداوند در زمین وآسمانها موجوداتی زنده ومتحرك آفریده وپخش كرده است .) قرآن نه تنها به وجود حیات وزندگی در كرات آسمانی تصریح می كند ، بلكه در برخی از آیات به روشنی می گوید كه در آسمانها ، موجودات زنده وعاقلی هستند كه بسان بشر خاكی تكلیف ووظیفه دارند ودر روز باز پسین هم مانند بشر محضور خواهند شد . امیر مومنان درباره ستارگان می فر ماید : ( ان هذا النجوم التی فی السمامدائن مثل امدائن التی فی الارض مربوطه كل مدینه الی عمد من نور ) معنی : این ستارگان شهرهائی هستند مانند شهرهای روی زمین وهر شهر با شهری دیگر ، با ستونی از نور مربوطه می باشد .سالار شهیدان حسین بن علی ( ع ) در دعا ونیایش خود به درگاه الهی چنین می فرماید : الهم انی اسئلك بلكماتك ومعاقد عزك وسكان سماواتك وارضك ..... پروردگارا من به كلمات وسخنان ومراكز عزت وساكنان آسمانها وزمینت سوگند می دهم ....... واین جمله نیز به روشنی می رساند كه آسمانها هم ساكنانی دارد ، آنهم مقرب در گاه الهی وپاكدامن . گرچه برخی از علمای جهان اسلام این جمله را تفسیر به ملائكه وفر شتگان كرده اند ولی روی هم رفته دلیلی را بر این انحصار نداریم . همانگونه كه در اخبار شبكه اول سیما ی جمهوری اسلامی ایران ( شهریور ماه 1371 ) نیز بدان اشاره رفت اخیرا بشقاب پرنده هائی نیز در آسمان شوروی سابق مشاهده شده بود كه خوشبختانه محققین وخبر نگارهای مختلف در آنجا موفق به فیلم برداری وعكسبرداری از آن شیئ عجیب شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 884
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()